I Stay In Love  勇敢愛


Mariah Carey  瑪麗亞凱莉


Oh baby


寶貝


Baby, I stay in love with you


寶貝我依然愛著你


Dying inside cause I can't stand it


我內心已死因為我無力承受


Make or break up


已無力掙扎


Can't take this madness


不能認為這已經夠瘋狂


We don't even really know why


我們甚至不知道這到底是為了什麼


 


All I know is baby


寶貝所有我只知道的


I try and try so hard


是我一再的努力


To keep our love alive


讓我們的愛能夠繼續維持下去


If you dont' know me at this point


如果你無法明白了解這點


Then I highly doubt you ever will


那麼我會對你表示懷疑


I really need you to give me


我渴求你能再一次的給我


 


That unconditional love I used to feel


像過去一樣的那樣無條件的愛我


It's no mistaking


這並不是錯覺


We're just erasing


我們將這感覺刪除


From our hearts and minds


從我們的心裡與腦海裡


And I know we said let go


我知道我們說好就這麼分開


But I kept on hanging on


但是我仍然不願放棄


Inside I know it's over


我知道我們已經結束


You're really gone


你已經真的離開了


 


It's killing me


這如同殺了我一樣


Cause there ain't nothing   That I can do


我不知道我還能怎麼作


Baby, I stay in love with you


寶貝 我依然愛著你


And I keep on telling myself


然後我不斷的提醒告訴我自己


That you'll come back around


你會回到我的身邊


And I try to front like "Oh well"


而我會試著在你面前說好


Each time you let me down


每一次你讓我難過失落


See I can't get over you now


而我卻沒有辦法離開你


 


No matter what I do


不管我做什麼


But baby, baby


但是寶貝 寶貝


I stay in love with you


我依然愛著你


Na na na na na na na na na


Na na na na na na na na na


 


Baby, I stay in love with you


寶貝   我依然愛著你


It cuts so deep


傷痛如此的深


It hurts down to my soul


傷害了我的靈魂


My friends tell me


我的朋友告訴我


I ain't the same no more


我不能再這樣了


We still need each other


我們仍舊需要彼此


When we stumble and fall


在我們迷惑與失落的時候


How we gon' act


我們怎麼能表現的


Like what we had    Ain't nothin' at all now


好像我們什麼事情從來都沒有發生過一樣


 


Hey, what I wanna do is


我想做的是


Ride shotgun next to you


跨坐在你身旁


With the top down like we used to   Hit the block


就像我們從前一樣


Proud in the SUV


在那越野車中


We both know our heart is breaking


擊中目標   我們都知道我們的心都已破碎


Can we learn from our mistakes


我們能從我們的錯誤當中學習些什麼嗎


I can't last one moment alone


我無法獨自走到最後一刻


Now go I know


我知道我現在應該離開


 


We said let go


我們說好要分開


But I kept on hanging on


但是我仍然不願放棄


Inside I know it's over


我知道我們已經結束


 


You're really gone


你已經真的離開了


It's killing me


這如同殺了我一樣


Cause there ain't nothing    That I can do


我不知道我還能怎麼作


Baby, I stay in love with you


寶貝 我依然愛著你


And I keep on telling myself


然後我不斷的提醒告訴我自己


That you'll come back around


你會回到我的身邊


And I try to front like "Oh well"


而我會試著在你面前說好


Each time you let me down


每一次你讓我難過失落


See I can't get over you


而我卻沒有辦法離開你


Now no matter what I do


不管我做什麼


 


But   Baby, baby


但是  寶貝 寶貝


I stay in love with you


我依然愛著你


We said let go


我們說好要分開


But I kept on hanging on


但是我仍然不願放棄


Inside I know it's over


我知道我們已經結束


You're really gone


你已經真的離開了


It's killing me


這如同殺了我一樣


Cause there ain't nothing    That I can do


我不知道我還能怎麼作


Baby, I stay in love with you


寶貝 我依然愛著你


And I keep on telling myself


然後我不斷的提醒告訴我自己


That you'll come back around


你會回到我的身邊


And I try to front like "Oh well"


而我會試著在你面前說好


Each time you let me down


每一次你讓我難過失落


 


See I can't get over you


而我卻沒有辦法離開你


Now no matter what I do


現在不管我做什麼


But baby, baby


但是寶貝 寶貝


I stay in love with you


我依然愛著你


I stay in love


我依然愛


Love



Oh, I stay in love.


我依然愛你


 



 

 


 



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kiki 的頭像
    kiki

    kiki的部落格

    kiki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()